CORONA-PROTOCOLLEN

Komende zaterdag gaat er gelukkig weer gevoetbald worden. Voor het eerst sinds afgelopen maart, toen door de corona-maatregelen de voetbalcompetities werden stilgelegd. We beginnen als vanouds met bekerwedstrijden. Op de website bij Programma kunt u zien welke wedstrijden er zijn.

Maar alles is nog niet zoals voor de coronatijd. Er gelden veel regels voor spelers, begeleiders, scheidsrechters, toeschouwers en bezoekers van onze kantine. Allemaal als gevolg van de coronamaatregelen. We hopen dat iedereen begrip heeft voor deze regels en z’n medewerking verleend.

Hieronder staan ​​de coronaprotocollen als links beschikbaar. Neem svp de moeite om er kennis van te nemen. Wij hopen dat het toch een mooi voetbalseizoen gaat worden. Wij zijn er klaar voor!

Aanvulling 29 september 2020: de hieronder staande protocollen zijn aangepast aan de nieuwe coronamaatregelen die vanaf vandaag van kracht zijn.

Aanvulling 14 oktober 2020:

Omdat alle wedstrijden zijn afgelast hebben we de protocollen daarvoor verwijderd. Nieuw is een protocol voor de trainingen van spelers onder 18 jaar, want die mogen doorgaan. Zie ook ons bericht van 14 oktober 2020 bij Nieuws.

Protocol trainingen teams vv Ezinge onder 18 jaar vs 141020