CORONA-UPDATE

Beste leden, ouders van leden en supporters,

Afgelopen zaterdag werden de corona-richtlijnen op ons sportpark in Feerwerd regelmatig genegeerd. Dat is niet oké, daarom verzoeken wij iedereen dringend zich te houden aan onze corona-richtlijnen. Zie een eerder bericht hierover op deze website.

Dus was je handen bij de ingang vh sportpark en ook als je weer vertrekt.

Ben je 18 jaar of ouder:
– houd minimaal 1,5 meter afstand. Langs de lijn, in de dugout, op het terras en in de kantine;
– ben je geen speler, leider, scheids- of grensrechter en ben je 18 jaar of ouder en bezoek je de kantine e / o het terras, dan vragen wij je vriendelijk om je te registreren (formulieren in de map op de bar of via onze website). Is bedoeld voor een evt bron- en contactonderzoek vd GGD.

Als wij constateren dat de regels onvoldoende nageleefd worden, zijn wij als bestuur mogelijk genoodzaakt aanvullende maatregelen te treffen. Dat doen we liever niet, dus we rekenen op jullie medewerking !!

Het bestuur vd vv Ezinge