MEDEDELINGEN vh Bestuur

• Door de Corona-situatie hebben we besloten dat de traditionele jaarafsluiter, de klaverjas- en sjoelavond , niet doorgaat.
  • Datzelfde geldt voor de, voor 9 januari 2021 aangekondigde, Nieuwjaarsborrel.
  • Ook de jaarlijkse zaalvoetbaltoernooien in de winterstop gaan niet door.
  • Het is t / m 31 december 2020 nog mogelijk om mee te doen aan de actie ‘Rondjevoorjeclub ‘. Zie het bericht op deze website hierover. Hiermee steunt u ons financieel in deze corona-tijd.
  • De jeugdtrainingen gaan per 5 januari al weer van start ipv 19 januari. We hebben hiertoe besloten omdat de basis- en middelbare scholen t / m 19 januari gesloten blijven ivm de lockdown . Dus geen schoolgym en / of fietsen naar school. Het leek ons ​​daarom goed om de jeugd de kans te bieden lekker buiten te voetballen. Dat mag nl. wel in de lockdown-periode.
  • Door die lockdown is het verder zeker dat de bestaande competities voor de senioren en de oudste jeugdteams niet volledig uitgespeeld kunnen worden. Afhankelijk van de ontwikkelingen rondom corona zal de KNVB beslissen of er weer wedstrijden gespeeld kunnen worden. En zo ja, hoe de poule-indelingen er dan uit komen te zien.