LAATSTE WEEK Rabo ClubSupport 2020

Wil je ons meehelpen om 1 of meer nieuwe jeugddoelen te kunnen aanschaffen?

Breng dan uiterlijk 25 oktober a.s. je stem uit op de vv Ezinge bij de Rabobank ClubSupport-actie. Hoe meer stemmen we krijgen, hoe hoger de sponsorbijdrage wordt van de Rabobank. Geef deze informatie daarom door aan familie, vrienden en bekenden

Hoe kun je stemmen?

1. Login bij via de app of de website van de Rabobank
  2. Klik op Zelf regelen en vervolgens op Mijn Lidmaatschap
  3. Ga naar Rabo ClubSupport
  4. Selecteer vv Ezinge en eventueel andere clubs
  5. Je kunt maximaal 5 stemmen uitbrengen. Daarvan mogen 2 stemmen op dezelfde vereniging zijn. Breng dus in ieder geval 2 stemmen uit op vv Ezinge.

Let op: alleen leden vanaf twaalf jaar en ouder die lid zijn van Rabobank Noordenveld West Groningen kunnen op vv Ezinge stemmen. Ben je lid van Rabobank Groninger Land, Stad & Midden-Groningen of een andere streek, dan kun je helaas niet op ons stemmen.

Heb je nog geen toegang tot de Rabo App of Rabobank Online Bankeren? Neem dan contact op met de Rabobank.