CORONA-UPDATE 14 OKTOBER 2020

Het aantal mensen dat besmet is met het coronavirus neemt weer heel snel toe. De regering heeft daarom nieuwe, strengere coronamaatregelen bekend gemaakt die ingaan op 14 oktober om 22.00u.

Vanaf dan mogen er geen voetbalcompetitiewedstrijden meer gespeeld worden. Dit geldt voor alle leeftijdsgroepen. Spelers vanaf 18 jaar mogen ook niet meer trainen in teamverband. De jeugd tot 18 jaar mag nog wel trainen en ze mogen ook onderlinge wedstrijden spelen. Verder geldt dat de kleedkamers ook weer op slot gaan. We hebben onze corona-protocollen hierop aangepast.

Deze maatregelen gaan, volgens de KNVB, in ieder geval 4 weken duren, maar mogelijk langer. Zodra er nieuws is, zullen wij dit bekend maken.

Het bestuur van de vv Ezinge