GOED NIEUWS

Vanaf zaterdag 5 juni a.s. zijn de coronaregels weer versoepeld. Hierdoor mogen onze jeugdteams weer wedstrijden spelen tegen teams van andere verenigingen. Eindelijk weer echte wedstrijden in plaats van altijd maar trainen. De KNVB heeft hiervoor de Regiocup opgezet. Je kunt op deze website bij Programma zien welke wedstrijden er zijn of op de app Voetbal.nl Helaas is publiek nog niet welkom op het sportpark Feerwerd en de kantine en het terras blijven vooralsnog gesloten.

Gisteravond heeft een aantal moeders van jeugdleden de kantine en de kleedkamers goed onder handen genomen. Alles ziet er weer lekker fris uit. Super bedankt dames! De vrijdagmorgengroep was net bezig met het uitzetten van speelveldjes en het lijnen kalken. Ook hebben ze veel onkruid verwijderd en de heg rondom het buitenterras geschoren. Helemaal top. Kortom, we zijn weer klaar voor het spelen van wedstrijden. Dat is het goede nieuws.

Voor nadere informatie, klik je op de onderstaande link.

versoepelingen-vanaf-5-juni

Heb je vragen, neem dan contact met één van ons op of stuur een email naar: secretaris@vvezinge.nl