(Foto)verslag Algemene Ledenvergadering

Op 2 november vond de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats. Het voltallige bestuur en circa 25 leden waren aanwezig deze avond.

Penningmeester Siete Rutgers presenteerde de resultaten over het seizoen 2016/2017 en de begroting voor het seizoen 2017/2018.

Tijdens de vergadering werd ook  het overleg met de gemeente Winsum inzake de huurtarieven besproken en werden de leden bijgepraat over de stand van zaken hiervan.

VV Ezinge verwelkomde Edwin Spoelstra als bestuurslid. Hij zal de komende jaren de functie van wedstrijdsecretaris jeugd gaan vervullen.

Bestuurslid Jasper Dijkstra is met ingang van de ledenvergadering de nieuwe penningmeester van de vereniging.

Tijdens deze vergadering werd er afscheid genomen van 44 jaar bestuurservaring. Het grootste aantal ”dienstjaren” kwam op naam van Dina Werkman, die zich maar liefst 28 jaar als bestuurslid heeft ingezet voor de club.

Dina in haar element achter ”haar bar”. Ook na haar afscheid in het bestuur zal ze daar nog vaak als vrijwilliger te vinden zijn.

Wedstrijdsecretaris jeugd (en het afgelopen jaar interim-penningmeester) Siete Rutgers nam na 10 jaar trouwe dienst ook afscheid als bestuurslid.

Tot slot nam ook voorzitter Denny Drijfhout na twee termijnen (6 jaar) afscheid. Hij blijft na zijn bestuursperiode nog wel als vrijwilliger ledenadministratie verbonden aan de vereniging.

Jasper Dijkstra bedankte namens het bestuur de scheidende bestuursleden voor hun inzet voor de club.

Na afloop werd door de aanwezige leden onder het genot van een drankje de vergadering nog even nabeschouwd.