Vacatures binnen bestuur, cub en Wintercup

De vereniging draait op vrijwilligers en we zijn op dit moment op zoek naar een aantal vrijwilligers om wat taken binnen de vereniging op te pakken:

Voor het bestuur zijn we op zoek naar een nieuwe secretaris, de secretaris is binnen het bestuur verantwoordelijk voor de vastlegging en het samenstellen van de agenda voor bestuursvergaderingen en algemene ledenvergadering en is het aanspreekpunt binnen het bestuur voor algemene zaken.

Coördinator schoonmaken accommodatie : we zijn op zoek naar iemand die de schoonmaak van de accommodatie wil coördineren.

Wintercup bestuurslid : de Wintercup is op zoek naar iemand die kan meehelpen in de organisatie van de Wintercup.

bent je geintresseerd in een van deze functies of wil je meer informatie stuur dan een mailtje naar secretaris@vvezinge.nl