NIEUWSBRIEF juni 2021

Het seizoen 2020-2021 loopt ten einde. De jeugdteams spelen komende zaterdag, 26 juni, hun laatste Regiocup-wedstrijden. Wat waren ze blij dat ze weer echte wedstrijden konden spelen! Op zaterdag 3 juli sluiten we dit ‘bizarre’ seizoen op een mooie manier af met het Oranjefestival. Zie hiervoor een eerder Nieuwsbericht op onze website en de Nieuwsbrief die als link onderaan dit bericht staat.

Vanaf 26 juni a.s. mogen er ook weer toeschouwers aanwezig zijn bij trainingen en wedstrijden. Hierbij geldt nog wel dat je op een vaste plaats moet blijven staan/zitten en 1,5m afstand moet houden. Een mondkapje dragen is niet meer verplicht. Verder mogen ook senioren weer wedstrijden spelen tegen teams van andere voetbalverenigingen. Eindelijk. Het 1e team kan dus een normale voorbereiding op het nieuwe seizoen regelen, inclusief oefenwedstrijden met publiek.

Sinds de vorige Nieuwsbrief van maart jl is er weer van alles gebeurd binnen onze vereniging. Vandaar dat we net voor de zomer nog een Nieuwsbrief hebben gemaakt. Deze wordt weer verspreid via de teamapps, Facebook en Twitter, maar we publiceren ‘m ook hier op onze website. Hier staan de links naar de Nieuwsbrief:
Word-versie
PDF-versie .

Heb je vragen, neem dan contact met één van ons op of stuur een email naar: secretaris@vvezinge.nl

Het bestuur