Grote Clubactie 2021!

Afgelopen september vond de aftrap van de jaarlijkse Grote Clubactie plaats. De spelers van JO9, JO10 en JO11 kregen allemaal een lotenboekje mee met als doel die loten te verkopen. Een groot deel van de opbrengst van de loten komt ten goede aan vv Ezinge. En dus aan de spelers. Door bijvoorbeeld nieuwe speelattributen aan te schaffen om nog fijner te kunnen voetballen.

Een aantal spelers van JO9, JO10 en JO11 kon niet wachten om de loten te gaan verkopen. Ze wilden het liefst direct vanuit het voetbalveld naar alle huizen toe rennen. De loten zijn vooral in Garnwerd, Feerwerd en Ezinge verkocht. Niet alleen aan bewoners, maar ook familieleden, die elders wonen, werden gevraagd om loten te kopen. Er was een aantal hele fanatieke verkopers bij. De verkoop van de loten kon tot eind november door gaan. Uiteindelijk heeft vv Ezinge in totaal 355 loten verkocht. Een heleboel dus.

Alle verkopers hebben als dank iets kleins gekregen. En sommige verkopers, die meer dan 20 loten hadden verkocht, kregen daarnaast ook nog een certificaat. De QR code op dit certificaat geeft recht op verschillende soorten kortingen bij diverse winkels, organisaties etcetera. De opbrengst voor vv Ezinge was in totaal 802,44 euro.

Heel erg bedankt voor jullie medewerking verkopers en kopers. Jullie hebben de vv Ezinge op een mooie manier geholpen.

Groetjes,
Sjanon Meyer.