Alle 350 banketstaven verkocht!!

Afgelopen donderdag hebben wij weer onze traditionele banketstavenactie gehouden. Jeugdleden van het JO14- en JO17-team hebben samen met enkele leden van de seniorenteams in Ezinge, Garnwerd, Feerwerd en Aduarderzijl op een coronaproof manier alle 350 banketstaven weten te verkopen. Een geweldig resultaat.

Jammer genoeg hadden we net te weinig banketstaven ingekocht om alle straten langs te kunnen gaan. Dat spijt ons uiteraard bijzonder. Het goede nieuws is dat onze sponsor, warme bakker Leistra, ze ook zelf verkoopt in de winkel in Ezinge.

Als we vorige week niet bij u langs zijn geweest met banketstaven en u wilt ons toch graag steunen, dan kan dat. Zie hiervoor het vorige bericht over ‘Geef je club een rondje!’. Uw kwart, halve of hele rondje van € 20, – is zeer welkom.