ACTIVITEITENKALENDER

Hieronder vindt u alle activiteiten van de vv Ezinge. Bij bijna alles moeten we het maken dat evt nieuwe corona-maatregelen roet in het eten kunnen gooien.

• 26 augustus: oefenwedstrijd Ezinge 1 uit tegen Nieuw-Roden zat 1 AFGELAST
  • 29 augustus: 1e bekerwedstrijd vd oudere jeugdteams, zie PROGRAMMA.
  • 29 augustus: bekerwedstrijd Ezinge 1 tegen Aduard 1 op veld 1 van Sportpark Feerwerd. Aanvang is 14.30u.
  • 29 augustus: gezellige seizoensstart met eterij en drankjes. AFGEBLAZEN .
  • 31 augustus: bestuursvergadering in de kantine.
  • 1 september: oefenwedstrijd Ezinge 1 uit tegen OKVC 1. Aanvang 20.00u.
  • 3 september: speciale ledenavond over de uitkomsten vd ledenenquête en hoe nu verder olv Erwin Bloeming van RWIN Sportadvies. UITGESTELD naar 30 september. Zie hieronder.
  • 5 september: start competitie van de jongste jeugdteams, zie PROGRAMMA
  • 5 september: bekerwedstrijd Ezinge 1 uit tegen DVC Appingedam 1, aanvang 14.45u.
  • 8 september: oefenwedstrijd Ezinge 1 uit tegen Zeester 1. Aanvang 19.30u. GAAT NIET DOOR.
  • 12 september: bekerwedstrijd Ezinge 1 uit tegen Omlandia 1, aanvang 14.30u.
  • 12 september: Ezinge 2 uit tegen OKVC 3, aanvang 14.30u
  • 21 september: bestuursvergadering in de kantine.
  • 30 september: speciale ledenavond over de uitkomsten vd ledenenquête en hoe nu verder olv Erwin Bloeming van RWIN Sportadvies. Niet in de kantine, maar in het dorpshuis van Ezinge. Aanvang 20.00u. Nadere info volgt.