NIEUWSBRIEF maart 2021

De coronamaatregelen worden heel langzaam versoepeld voor buitensporten. Sinds enkele weken mogen de senioren van 18 t / m 26 jaar weer normaal trainen, net als de jeugd. De senioren van 27 jaar en ouder mogen weer in vaste 4-tallen trainen ipv in 2-tallen.

De KNVB heeft besloten dat dit seizoen alleen nog in Regiocups gevoetbald gaat worden. Dat zijn kleine regionale poules. Hierover wordt rond 9 april meer bekend. Maar dit kan alleen als de corona-situatie het toestaat. We hopen dat de Regiocups uiterlijk in mei mogen starten. Dan kan er tenminste nog een aantal wedstrijden gespeeld worden. Het liefst met publiek langs de lijn en de kantine weer open.

Het leek ons ​​als bestuur goed om iedereen die betrokken is bij onze mooie voetbalvereniging over diverse zaken te informeren met een Nieuwsbrief. Deze wordt verspreid via de teamapps, maar we publiceren ‘m ook hier op onze website. Hieronder staan ​​links naar een Word- en een PDF-versie van de Nieuwsbrief.

Nieuwsbrief vv Ezinge maart 2021 Word

Nieuwsbrief vv Ezinge maart 2021 PDF

Heb je vragen, neem dan contact met één van ons op of stuur een email naar: secretaris@vvezinge.nl