Gezocht: nieuwe voorzitter!

Het bestuur is op zoek naar een enthousiaste en energieke voorzitter (m/v) die ons door de coronatijd loodst en ons meehelpt om een sportieve en gezellige voetbal-vereniging te blijven. Een voorzitter die mensen kan verbinden en motiveren en zorgt voor een goede relatie van onze club met andere lokale (sport-)organisaties in de buurt. Maar die ook goede contacten kan onderhouden met de gemeente Westerkwartier en bij voorkeur woonachtig is in de oude gemeente Ezinge.

Wij bieden die voorzitter een leuk, gedreven en divers bestuursteam, dat nu 1x per maand vergadert. Maar ook een groep zeer betrokken vrijwilligers en voetballende leden, in leeftijd variërend van 4 tot 90 jaar.

Wilt u (misschien) onze voorzitter worden, neem dan contact op met één van onze bestuursleden of stuur een email naar: secretaris@vvezinge.nl