Verenigingsdag 2018

Beste Voetballers-, Vrijwilligers- en Leden van VV Ezinge,

Op zaterdag 30 Juni 2018 sluiten wij het voetbalseizoen af met onze verenigingsdag. Naast de traditionele barbecue en mini voetbaltoernooitje (7 tegen 7) op zaterdag organiseren we de avond voor de verenigingsdag (29 juni) een activiteit voor de jeugd (JO8 t’m JO15). We zetten een grote tent op waar de jeugd in kan blijven slapen. We gaan voetballen, spelletjes doen, kampvuur maken en er wordt een spannend verhaal voorgelezen. We roepen ouders/begeleiders op om samen met hun kind(eren) te komen voetballen, we starten natuurlijk met de jongste jeugd (JO8). Opgave voor het jeugdprogramma op vrijdag en/of verenigingsdag op zaterdag kan bij Peter Eisen (06-11710558) en Edwin Spoelstra (06-81294900) of via het emailadres vvezinge@live.nl. Alleen voor de vereningsdag op zaterdag vragen wij een bijdrage van 13 euro voor volwassenen en 6 euro voor de jeugd t’m 12 jaar.

Sportieve groet namens het VV Ezinge bestuur