Uitslag Rabo ClubSupport actie 2020

Afgelopen vrijdag is bekend geworden welk bedrag wij als vv Ezinge overgemaakt krijgen. Rabobank heeft dit aan ons doorgegeven met een kort, persoonlijk filmpje. Open hiervoor onderstaande link en klik dan op het witte, omcirkelde driehoekje.

Bekendmaking bedrag (link)

Het is dus maar liefst € 874,34 geworden. Een geweldig resultaat. Wij bedanken dan ook iedereen die op ons heeft gestemd. Met deze bijdrage kunnen wij ons bestedingsdoel, een verrijdbaar jeugddoel, realiseren. Verder bedanken wij uiteraard ook Rabobank voor het opzetten van deze mooie ClubSupport actie.

Normaal gesproken had Rabobank Noordenveld West Groningen een feestelijke bijeenkomst georganiseerd om de Rabo ClubSupport actie mee af te sluiten. Vanwege de corona-situatie was dat niet mogelijk. Daarom hebben ze in plaats daarvan een leuk Youtube-filmpje gemaakt. Klik hiervoor op de onderstaande link.

Youtube-filmpje Rabobank ClubSupport (ca 12 minuten)