Ezinge 1 sluit 2017 winnend af!

Na 5 vrije zaterdagen mocht Ezinge 1 eindelijk weer eens het veld op. Ondanks een gebrek aan wedstrijdritme werd laagvlieger vvsv in Ulrum op een nederlaag getrakteerd. In de eerste helft werd geen schot op doel toegestaan en door doelpunten van Dennis Abbas en Sil Douwsma stond er een 0-2 ruststand op het bord. Vlak na rust kwam vvsv terug in de wedstrijd door een makkelijk gegeven strafschop. De grensrechter van vvsv was duidelijk nog aan het feestvieren toen hij in de eerste aanval na de aansluitingstreffer uitgleed en het buitenspel niet kon waarnemen. De goedkope strafschop werd meteen teniet gedaan door de 1-3 van Sil Douwsma. Nadat Dennis Abbas de 1-4 scoorde zette vvsv nog één keer alles op alles wat resulteerde in de 2-4. Vervolgens werd de wedstrijd rustig uitgespeeld door de mannen van trainer Nieborg.