Rabo ClubSupport 2021

Wij doen ook dit jaar weer mee aan de Rabo ClubSupport actie. Voor het beter kunnen opruimen van onze materialen willen we een nieuwe houten bergruimte plaatsen. Door op ons te stemmen maak je de kans groter dat we die bergruimte ook kunnen realiseren.

Als je lid bent van de Rabo Coöperatie kun je op ons stemmen van 4 t/m 25 oktober via www.rabobank.nl/clubsupport of via de Rabobank App. Hoe meer stemmen we krijgen, hoe hoger de sponsorbijdrage wordt van de Rabobank. Geef deze informatie daarom door aan familie, vrienden en bekenden

Hoe kun je stemmen?

1. Login bij via de app of de website van de Rabobank
  2. Klik op Zelf regelenen vervolgens op Mijn Lidmaatschap
  3. Ga naar Rabo ClubSupport
  4. Selecteer vv Ezinge en eventueel andere clubs
  5. Je kunt maximaal 5 stemmen uitbrengen. Daarvan mogen 2 stemmen op dezelfde vereniging zijn. Breng dus in ieder geval 2 stemmen uit op vv Ezinge.

Let op: alleen leden vanaf twaalf jaar en ouder die lid zijn van Rabobank Noordenveld West Groningen kunnen op vv Ezinge stemmen. Ben je lid van Rabobank Groninger Land, Stad & Midden-Groningen of een andere streek, dan kun je helaas niet op ons stemmen.

Heb je nog geen toegang tot de Rabo App of Rabobank Online Bankeren? Neem dan contact op met de Rabobank.