Jeugdteams seizoen 2021-2022

Het nieuwe voetbalseizoen staat ook voor de jeugdteams weer voor de deur.

Wij gaan dit seizoen van start met de volgende teams: JO9, JO11, JO12, MO13 en JO15. Verder willen we ook weer een kaboutergroep starten.

Voor de JO9, JO11 en JO12 geldt dat ze geen bekerwedstrijden meer hebben, maar op 4 september a.s. al starten met hun competitie. Hierbij wordt het seizoen opgedeeld in 4 fasen, voor de winterstop 2 en daarna weer 2. In iedere fase wordt een team door de KNVB opnieuw ingedeeld in een poule met teams die qua niveau gelijkwaardig zijn. De bedoeling hiervan is dat er leuke, spannende wedstrijden zijn en geen monster-uitslagen met dubbele cijfers.

De MO13 en JO15 hebben op 4, 11 en 18 september a.s. wel bekerwedstrijden. Daarna start voor deze teams de competitie.

We willen medio september de informatie over onze jeugdteams op de website bijgewerkt hebben. Zie hiervoor het kopje Teams.

Als u wilt meer wilt weten over de jeugdwedstrijden, kijk dan op deze website onder het kopje Programma of maak gebruik van de app Voetbal.nl