Competities starten gelukkig weer!

Vanaf zaterdag 4 september a.s. worden er gelukkig weer wedstrijden gespeeld op Sportpark Feerwerd. De jeugd mocht dat al in juni en eindelijk mogen de senioren ook weer tegen echte tegenstanders spelen. De kleedkamers mogen weer gebruikt worden, maar voor meerderjarigen geldt wel dat ze daar 1,5m afstand moeten houden.

Verder zijn toeschouwers ook weer welkom bij de wedstrijden en trainingen, in de kantine en op het buitenterras. Wel moeten die zich registreren en daarbij verklaren dat ze geen coronaverschijnselen hebben. Langs het veld, in de kantine en op het terras moeten toeschouwers 1,5m afstand houden tot anderen en zoveel mogelijk op een vaste plaats blijven staan of zitten. Spelers die klaar zijn met de training of wedstrijd zijn ook toeschouwers. In de kantine is een looproute ingesteld tot aan de bar om 1,5m afstand te kunnen houden. Er staan ook minder stoelen in de kantine dan anders om te zorgen voor die 1,5m afstand.

We hopen met elkaar van ganser harte dat het niet nodig is om strengere corona-maatregelen in te stellen. Want dat betekent dat het aantal besmettingen met corona niet weer oploopt en dat is wat we zo graag willen. Het zou toch geweldig zijn als het komende voetbalseizoen 2021-2022 weer eens normaal zou verlopen.

Hieronder plaatsen we later deze week links naar de bijgewerkte Corona-protocollen.

Het bestuur.