Covidregistratie

Corona-maatregelen en registratie bezoekers sportpark Feerwerd

Vv Ezinge  neemt de nodige voorzorgsmaatregelen om te voorkomen dat het corona-virus zich kan verspreiden. Voor meerderjarigen geldt dat ze 1,5 meter afstand moeten houden, behalve als ze aan het voetballen zijn. Dit geldt ook voor toeschouwers langs de lijn en wisselspelers en leiders in de dugout.  In de kantine mogen maar maximaal 20 gasten plaatsnemen en als je iets wilt halen bij de bar moet je een pijlenroute volgen.  Contactloos betalen heeft onze voorkeur. Boven de bar zitten plexiglasschermen omdat hier de 1,5 meter afstand niet haalbaar is. In elke kleedkamer mogen maar 8 meerderjarigen tegelijk zijn. Van spelers tot 18 jaar vragen we om zich thuis al om te kleden en thuis te douchen.

Op grond van de corona-maatregelen wordt van ons nu ook verlangd dat we aan alle bezoekers van het sportpark Feerwerd die gebruik willen maken van de kantine of het terras vragen om zich te registreren. Het is niet verplicht. Bezoekers kunnen dat op het sportpark zelf doen door een formulier in te vullen, maar het is ook mogelijk om dat online te doen via onderstaand formulier. Voor spelers, teambegeleiders en scheidsrechters is registreren niet noodzakelijk omdat zij al digitaal via het wedstrijdformulier bekend zijn.

De geregistreerde gegevens worden maximaal 14 dagen bewaard en uitsluitend gebruikt voor het doen van bron- en contactonderzoek door de GGD. Als zij daarvoor aanleiding zien.