Vacature hoofdtrainer vv Ezinge

GEZOCHT;  ENTHOUSIASTE VOETBALTRAINER

De voetbalvereniging Ezinge is per direct op zoek naar een trainer voor het verzorgen van de trainingen van de 1e selectie voor het vervolg van het seizoen 2021 / 2022. In het huidige seizoen komt de 1e selectie uit in de 5e klasse E District Noord.

Wij zijn op zoek naar een trainer die past bij onze club. Dat is een trainer die plezier en beleving in het spelletje heeft en dit kan overbrengen op de spelers. U dient daarnaast te beschikken over oefenmeester 3. De trainer kan beschikken over een selectie met een leeftijd  tussen 18 en 33 jaar met de potentie en ambitie voor een eindklassering in het linkerrijtje.

Bij de VV Ezinge is het al jarenlang gebruikelijk dat de 1e selectie op de dinsdag –en donderdagavond traint. Daarnaast zal de trainer belast zijn met de begeleiding van de wedstrijden van het 1e elftal op de zaterdagen.

Mochten wij uw belangstelling hebben gewekt dan kunt u op onze site www.vvezinge.nl een eerste indruk van onze club krijgen. Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met Ewold Staal (tel. 06 23 04 72 08 (graag bellen vanaf 19.30u).

Met belangstelling zien wij uw schriftelijke reactie uiterlijk 1 oktober 2021 per email tegemoet. ewold_staal@live.nl

Als dé geschikte kandidaat zich aandient dan sluiten we de vacature mogelijk eerder.

Het bestuur van de VV Ezinge,

17 September 2021