Ezinge 3 teruggetrokken uit de competie.

Maandagavond 26 maart heeft het bestuur tot haar grote spijt moeten besluiten om het nieuwe 3e elftal uit de competitie te halen. De (oa het weer) omstandigheden zaten op verschillende manieren niet mee waardoor we genoodzaakt waren dit onsympathieke besluit te moeten nemen.

Het nog drukke programma (25+ wedstrijden voor het 2e en 3e samen in de komende maanden) en de bijna structurele onderbezetting bij vooral het 3e, waren vooral debet aan deze beslissing. Het was gewoon niet reëel, met het perspectief veelal drie wedstrijden te moeten spelen in de komende periode, om verder te gaan met de bestaande organisatie.

We hadden kort voor de start van de competitie het besluit genomen om een 3e team in te schrijven omdat we mogelijkheden zagen. We wisten vooraf dat het af en toe moeilijk zou worden, maar hadden ook het geloof dat we er met de nodige creativiteit en (vooral) onderlinge samenwerking dat dit een goede kans van slagen zou hebben. We hebben het lang volgehouden, vooral dankzij de onmeetbare inzet van vele JO17 spelers die vaak bijna twee volledige wedstrijden speelden. Boys bedankt, het was geweldig!

We gaan nu gezamenlijk verder als Ezinge 2 de competitie afwerken. Ook hier zit weer een nadeel aan omdat we regelmatig een grote selectie zullen hebben. Net als aan het begin van het seizoen zullen we dat gaan oplossen door een goede samenwerking.