Eerste nederlaag derde in Sauwerd

Met een nieuwe samenstelling begonnen we aan deze wedstrijd tegen SIOS 2 dat met 0 punten onderaan stond:

In de beginfase was het in deze 4-3-3 formatie wat zoeken naar elkaar. SIOS profiteerde al in de beginfase door vanaf de rand van het strafschopgebied de bal langs Eppo in de kruising te schieten.

Halverwege de eerste helft raakten we John met een blessure kwijt nadat hij een ziekenhuisbal van Frank probeerde te redden. VVE 2 (dat vrij was) speler Peter Eisen kwam voor hem in het veld.

Na rust kwam Peter Vergeer in het veld voor Eric en gingen we op zoek naar de gelijkmaker. Zoals zo vaak in het voetbal profiteerde de tegenstander van de ruimte die wij hen boden en breidde de voorsprong uit tot 3-0.

Maar ‘boeren geven nooit op’ (dat we helaas te vaak in de Euroborg horen) en dat deden wij dus ook niet. Met een minuut of 20 te gaan maakte Maarten op aangeven Peter V op subtiele wijze (het was bijna biljarten) de 3-1.  In de laatste minuten kopte Denis een voorzet vanaf links door Julius (die in zijn eerste wedstrijd voor ons dus gelijk verdienstelijk was) prachtig binnen en hadden we de aansluiting. Helaas was de blessuretijd niet lang genoeg meer om gelijk te maken.

Prachtige (54) foto’s van deze wedstrijd gemaakt door Bart Ufkes zijn te vinden op onderstaande link: